• flaga polska
  • flaga czeska
  • flaga rosyjska
  • flaga niemiecka
  • flaga angielska

prodefinity

CRM

Customer Relationship Management

Dawno minęły czasy gdy wszelkie kontakty z klientami były odnotowywane jedynie w notesach bądź pamięci handlowców. Dziś wartość stanowi informacja, dlatego w ostatnich latach wielką popularność zdobywają systemy do zarządzania relacjami z klientem. Ich zaletą jest fakt, że każdy kontakt z klientem jest odnotowany w systemie. Informacje pozostają w firmie nawet po odejściu handlowca. Do informacji mają dostęp wszyscy uprawnieni pracownicy firmy co powoduje, że każdy z nich może bazować nie tylko na swoich doświadczeniach z danym klientem ale również na doświadczeniach swoich kolegów.

Czy CRM to tylko notatki ze spotkań ?

Oczywiście nie! System tej klasy pokrywa wszystkie aspekty kontaktów z klientem. Ilość i rodzaj wdrażanych modułów, zależy od specyfiki firmy. Popularne funkcjonalności to:

  • terminarz i harmonogram pracy handlowców,
  • komunikaty oraz przypomnienia,
  • decyzje cenowe,
  • czarna lista kontrahentów,
  • pełne informacje o klientach (adres, kontakt, ocena dotychczasowej współpracy),
  • pełne informacje o osobach kontaktowych (dane kontaktowe, hobby, zainteresowania),
  • historia kontaktów,
  • wskaźniki ocen sprzedażowych,
  • definiowanie celów sprzedażowych.
prodefinity crm

Powiązane: System HR